משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

logo
0
0

תקנון מועדון לקוחות

  1. כללי
    • מועדון הלקוחות של אתר הפסטה הטרייה (להלן: “המועדון“) מנוהל על ידי חברת הפסטה הטרייה בע”מ (להלן: “החברה“).
    • תקנון זה מסדיר את הכללים על פיהם מתנהל המועדון ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי ההצטרפות למועדון.
    • הצטרפות למועדון מהווה הסכמה לכל תנאי התקנון.
    • האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים והשימוש בלשון זכר או נקבה הוא מטעמי נוחות בלבד.
    • תנאי התקנון חלים על שימוש באתר ובתכנים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי טאבלט וכיו”ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
    • הגלישה באתר מותרת בכל גיל. פעולה של קטין מתחת לגיל 18 מחייבת אישור הורה או אפוטרופוס.
    • במקרה שייקבע כי הוראה בתקנון זה אינה ניתנת לאכיפה או שהינה חסרת תוקף מטעם כלשהו, לא יהא בכך כדי להשפיע או לפגוע בחוקיותן, תקפותן ואכיפתן של שאר הוראות התקנון.

 

  1. הצטרפות וחברות במועדון
    • ההצטרפות למועדון הינה אישית ואינה ניתנת להעברה.
    • החברה רשאית לסרב לאשר הצטרפות מבקש למועדון מכל סיבה שהיא ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

 

  1. הטבות המועדון
    • . הטבת הצטרפות ללקוחות חדשים: 10% הנחה ברכישה מעל 250 ש”ח. ההטבה תקפה למימוש עד חודש מיום ההצטרפות.
    • הטבת הצטרפות ללקוחות קיימים ברשימת הדיוור: ברכישה מעל 250 ש”ח מקבלים 2 פסטות מתנה (בחירה מתוך 5 סוגים).
    • הטבת יום הולדת: 30 ש”ח מתנה ברכישה של 250 ש”ח ומעלה. ההטבה תקפה החל משבוע לפני יום ההולדת ועד שלושה שבועות אחרי תאריך יום ההולדת של חבר המועדון.
    • הטבת יום נישואין: בקנייה מעל 250 ש”ח – יין מתנה (בחירה מתוך 4 יינות). ההטבה תקפה שבועיים לפני תאריך יום הנישואין ועד שבוע אחרי התאריך.
    • ההטבות כאמור ניתנות למימוש פעם אחת בלבד בכל פעם, ואינן ניתנות להעברה משנה לשנה או להעבירם לאדם אחר.
    • לא ניתן לממש יותר מהטבה אחת באותה עסקה, אלא אם צוין אחרת במפורש.
    • החברה רשאית לשנות את ההטבות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי בהתאם ובכפוף למתן הודעה מוקדמת כאמור בתקנון זה. הטבות המפורטות בסעיף זה הינן בתוקף נכון למועד כתיבת תקנון זה, 10 ביולי 2024.

 

  1. צבירת ומימוש נקודות
    • בכל עסקה תתבצע צבירת נקודות בשיעור של 3% מסכום הקנייה ( כל מקודה = 1 ש”ח).
    • ניתן לממש נקודות החל מ-20 נקודות ומעלה, בכל סכום רכישה.
    • בעת מימוש נקודות, תתבצע צבירה על יתרת התשלום בלבד.
    • תוקף הנקודות: הנקודות יתאפסו כאשר תחלוף שנה מהרכישה האחרונה של הלקוח.
    • הלקוח יקבל תזכורת חודש לפני איפוס הנקודות.

 

  1. שינוי וביטול המועדון
    • החברה רשאית לשנות את תנאי המועדון, לרבות את ההטבות הניתנות במסגרתו, בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
    • במקרה של החלטה על שינוי ו/או סגירת המועדון, החברה תודיע על כך לחברי המועדון בין שמונה לתשעה חודשים לפני מועד כניסת השינוי לתוקף או מועד סיום התכנית, לפי העניין; בהודעה כאמור תציין החברה גם את זכותו של חבר המועדון לממש את הזכויות שצבר. במקרה של סגירת העסק, יתכן וההודעה תהיה מוקדמת יותר (עד למועד סגירת העסק).
    • במקרה של שינוי או סגירת המועדון, לחברים תינתן אפשרות לממש את הנקודות הצבורות עד למועד כניסת השינוי לתוקף או עד למועד סיום התכנית, לפי העניין.
    • החברה תהא רשאית למסור הודעות לחבר מועדון ו/או לחברי מועדון ו/או לכלל חברי המועדון, לרבות הודעות על הפסקת פעילות המועדון או חלקה ו/או שינוי תנאי המועדון, בכל דרך שאותה תמצא החברה מתאימה, לרבות באמצעות הודעות דיוור לחברי המועדון. אין באמור כדי לחייב את החברה לפרסם את הפסקת הפעילות או שינוי בתנאי המועדון, אם יהיו, או למסור כל הודעה אחרת בדרך זו בלבד.

  1. פרטיות ומאגר מידע
    • הפרטים האישיים שיימסרו על ידי חברי המועדון ישמרו במאגר המידע של החברה ויעשה בהם שימוש בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה ובכפוף לכל דין.

 

  1. שונות
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי בכפוף למתן הודעה המוקדמת כאמור לעיל. התקנון כפי שהוא מפורסם באתר האינטרנט הוא הנוסח הקובע בכל עת.
    • כל התנהגות של החברה לטובת הלקוח בניגוד לאמור בתקנון, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כויתור של החברה על האמור בתקנון זה.

 

  1. תנאי הצטרפות למועדון
    • גיל מינימלי להצטרפות למועדון הוא 18 שנים.
    • ההצטרפות למועדון מותנית במילוי פרטים מדויקים ומלאים בטופס ההרשמה, לרבות שם מלא, תאריך לידה, כתובת מגורים, מספר טלפון נייד וכתובת דואר אלקטרוני פעילה

 

  1. כפל מבצעים והנחות
    • אין כפל מבצעים והנחות אלא אם צוין אחרת באופן מפורש – יתכן שיעלו מבצעים משתנים על מוצרים ספציפיים בהם תינתן האפשרות למימוש יחד עם הטבות קבועות כגון: הטבת ההצטרפות, הטבת יום הולדת, יום נישואין ועוד, בהתאם להחלטת החברה.
    • הטבות המועדון אינן תקפות על פריטים במבצע או הנחה, אלא אם צוין אחרת.
    • יובהר אין כפל מבצעים על הטבות מועדון כמו : הטבה הצטרפות, הטבת יום הולדת, הטבת יום נישואין. אי אפשר לממש הטבת יום הולדת והטבת יום נישואין באותה עסקה

 

  1. שימוש לרעה בהטבות המועדון
    • החברה רשאית לבטל חברות במועדון במקרה של שימוש לרעה בהטבות או בכרטיס החבר.
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל הטבות שניתנו בטעות או עקב תקלה טכנית.

  1. אחריות
    • החברה אינה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם לחבר מועדון עקב תקלה טכנית בהפעלת המועדון.
    • החברה תפעל בשקידה ראויה לשמירה על תקינות מערכות המועדון ועדכון נתוני החברים.
    • החברה תעשה מאמצים סבירים לשמור על פרטיות חברי המועדון ואבטחת המידע שלהם.
    • החברה אינה אחראית לכל שימוש בלתי מורשה שייעשה בכרטיס החבר או בפרטי החבר.
    • החברה אינה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם לחבר מועדון עקב תקלה טכנית בהפעלת המועדון או באתר האינטרנט של החברה.
    • החברה לא תישא באחריות לנזקים הנובעים מכוח עליון, לרבות שביתות, מלחמות, אסונות טבע או פעולות טרור.
    • החברה אינה אחראית לכל שימוש בלתי מורשה שייעשה בכרטיס החבר או בפרטי החבר.
    • האחריות הכוללת של החברה בגין כל נזק שייגרם לחבר מועדון לא תעלה בכל מקרה על סכום דמי החברות ששולמו על ידי החבר (אם שולמו).
    • . החברה אינה מתחייבת כי פעילות המועדון תהיה ללא הפרעות, שגיאות או תקלות.
    • במקרה של תקלה טכנית שתמנע מחבר לממש הטבה או לצבור נקודות, החברה תפעל לתיקון התקלה בהקדם האפשרי.

 

  1. מדיניות החזרות וזיכויים
    • החזרות וזיכויים יטופלו בהתאם למדיניות ההחזרות הכללית של החברה.
    • במקרה של החזרת מוצר שנרכש תוך שימוש בהטבת המועדון, ההטבה תבוטל והנקודות יוחזרו בהתאם.

 

  1. תוקף החברות במועדון
    • החברות במועדון היא לתקופה בלתי מוגבלת, אלא אם החברה תחליט אחרת.
    • חבר רשאי לבטל את חברותו במועדון בכל עת על ידי פנייה בכתב לשירות הלקוחות.

 

  1. שינויים בפרטי החבר
    • באחריות החבר לעדכן את החברה בכל שינוי בפרטיו האישיים, כולל כתובת מייל ומספר טלפון.

  1. יישוב סכסוכים
    • כל מחלוקת בין החברה לחבר המועדון תידון בבית המשפט המוסמך בעיר

  1. יצירת קשר
    • לפרטים ובירורים ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון: 050-3077751 או במייל: [email protected].